Kamil Aujeský: Vidím veľký potenciál v službe Besteron nie len z pohľadu pohodlnosti nakupovania, ale aj z pohľadu výkonnosti eshopov.

Kamil, v čom vy ako performance marketér vidíte najväčšie chyby e-shopov?

V dnešnej dobe ešte stále veľa e-shopov nemá zvládnutú analytiku a dlhodobú prácu s užívateľom. Veľa majiteľov e-shopov pripraví svoj web a následne ho už neupravuje alebo upravuje len veľmi decentne. Ak by majitelia e-shopov dokázali komplexne sledovať správanie užívateľov na svojom webe dokázali by naňho aj lepšie reagovať a zvyšovať svoje predaje. 
 
Pred pár rokmi ste dokázali upútať verejnosť svojim motivačným curriculum vitae videom. Dnes pracujete v jednej z top online marketingových agentúr – Digitask. Aké sú podľa vás momentálne trendy, ktoré by sme mali sledovať?
 
Neviem, či presne odpoviem na túto otázku. Ponúknem však svoj pohľad. Pokiaľ riešime performance marketing, tak si treba uvedomiť, že to nie je iba PPC a SEO. A práve to si ešte veľké množstvo klientov a agentúr stále neuvedomuje. Pod performance marketing patria všetky aktivity, ktoré dokážeme v online robiť a treba ich správne kombinovať, aby sme dosiahli správny synergický efekt. Ak pre konkrétny produkt alebo službu zvolíme dobrú stratégiu môžeme za performance nástroj považovať napríklad aj PR aktivity. 
 
Na Slovensku len prednedávnom vznikla nová služba BESTERON. Ako túto novinku medzi online platobnými bránami vnímate?
 
Besteron vnímam ako službu s obrovským potenciálom, ktorú by mal bez váhania implementovať každý e-shop. Pohodlné, ale zároveň bezpečné platenie dokáže určite zvýšiť mieru konverzií v e-shopoch. Na Slovensko podľa mňa prináša úplne novú formu platenia, ktorá tu ešte nie je. Áno, je pravda, online sa dá platiť už dlho- ale nie s benefitmi, ktoré ponúka Besteron. E-shopy si zlepšia cashflow a aj servis ku zákazníkom. Pre zahraničie vidím hlavne veľkú pridanú hodnotu v tom, že platby budú prebiehať ešte rýchlejšie ako doteraz. 
 
Čo konkrétne je podľa vás najväčšia výhoda Besteronu?
 
Z pohľadu majiteľa e-shopu je to zlepšený cashflow a väčšia pohodlnosť pre zákazníkov. Z pohľadu zákazníka v e-shope je to možnosť platby z ktorejkoľvek banky len pomocou jedného tlačidla. 
Váš internetový prehliadač je zastaralý

Pre správne zobrazenie stránky si prosím aktualizujte svoj interentový prehliadač. Aktualizovať prehliadač

×