Jakub Jarabica: Implementovali sme už mnoho platobných brán, ale Besteron sa bez váhania radí medzi najjednoduchšie.

Jakubblueweb.sk sa zameriava hlavne na tvorbu eshopov a webov vytvorených na mieru. V poslednom čase je veľmi diskutovanou témou optimalizácia nákupného procesu v eshopoch. Akých zásad sa odporúčate držať?

Súhlasím, nákupným procesom musia prejsť všetci zákazníci e-shopu. Nie všetko ide paušalizovať, ale medzi základné zásady, ktoré neodporúčame porušovať, patria:
- tlačidlo pridať do košíka je vizuálne najvýraznejší produktový prvok na produktovej stránke
- košík dostatočne viditeľný vpravo hore, aj s informáciou o sume a počte kusov
- prehľadný objednávkový proces - od zákazníka pýtať len potrebné informácie, použiteľné formuláre s vhodne napísanými chybovými hláškami
- nenútiť zákazníka k registrácii/prihláseniu

... a je toho oveľa viac, tieto body vnímame ako najväčšie prekážky k dobrému konverznému pomeru.

Ako jeden z prvých developerov ste mali možnosť vyskúšať si integráciu Besteronu. Ako vnímate z hľadiska náročnosti implementáciu tejto služby?

Implementovali sme už mnoho platobných brán, ale Besteron sa bez váhania radí medzi najjednoduchšie; jeho implementácia do nášho e-shopového systému bola záležitosťou niekoľkých desiatok minút.

Besteron je nová, moderná online platobná metóda. Má z Vášho pohľadu v niečom výhodu oproti konkurencii?

Zákazníci, ktorým Besteron ponúkame vítajú predovšetkým možnosť mať peniaze za platby na svojom účte do dňa; tiež sú radi keď nemusia viesť účty vo všetkých bankách, cez ktorých internet bankingy prijímajú platby. V neposlednom rade je Besteron developer-friendly, nakoľko odbúrava veľký objem komunikácie medzi dodávateľom e-shopu a klientom pri konzultáciách ohľadom získania prístupov k platobnej bráne - klient sa len sám zaregistruje.
Váš internetový prehliadač je zastaralý

Pre správne zobrazenie stránky si prosím aktualizujte svoj interentový prehliadač. Aktualizovať prehliadač

×